Czynności związane z obsługą rachunkową wspólnoty mieszkaniowej

• Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i stosownymi uchwałami;

• Przygotowywanie projektów planów gospodarczych (w formie planów rzeczowo-finansowych) i korekt tych planów;

• Przygotowywanie naliczeń na podstawie uchwał Wspólnoty;

• Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych;

• Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;

• Przygotowywanie informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz przychodach;

• Analizowanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości;

• Wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom lokali dotyczących dodatków mieszkaniowych lub pomocy społecznej;

• Rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS;

• Rozliczanie z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów (odczyty liczników oraz rozliczanie kosztów zużytych mediów), funduszu remontowego;

• Prowadzenie internetowej kartoteki mieszkańca.

Pracujemy na programie do obsługi Wspólnot Mieszkaniowych PRO VIRTUS

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>